برتري حضرت زهرا سلام الله عليها از حضرت موسي
آن سيدهي نسوان با موسي بن عمران عليهالسلام اگر حضرت موسي معجزات زاهره داشت آن مخدره کرامات باهره داشت که نبذه از آن بعد ازين ذکر خواهد شد.
اگر بر حضرت موسي من و سلوي نازل شد از دعاي حضرت فاطمه مائده آسماني مکرر نازل شد.
اگر بر حضرت موسي در زمان مديدي توريه نازل شد بر حضرت فاطمهي در زمان اندک سه برابر قرآن مجيد مصحف نازل گرديد.
اگر حضرت موسي را عصا از بادام تلخ دادند بفاطمه زهراء شجره طوبيمرحمت کردند.
اگر جناب موسي را بمفاد اني اخترتک در آن زمان از همه مردان اختيار نمود جناب فاطمه را بمفاد ان الله اصطفاک از همه زنان اولين و آخرين برگزيد.
اگر جناب موسي بکوه طور براي مناجات ميرفت فاطمهي در بيت وحي و نبوت در محراب عبادت چندان قيام بوظايف بندگي نمود که قدمهاي مبارکش ورم کرد قامت في محرابها حتي نورمت قدماها
اگر در در طور سينا پس از تجلي حق نوري در جبين موسي عليهالسلام ساطع گرديد فاطمهي زهراء در صبح و ظهر و عصر انواري خاصه بالوان مختلف هميشه درخشنده بود.
اگر حضرت موسي در ايام حمل و پس از ولادت و ايام رضاع معجزات و خارق عادات ظاهر گرديد همچنين از فاطمه زهرا چنانچه پارهاي از آنها بعداد اين بيايد
اگر حضرت موسي عصا و يد و بيضا و آيات تسعه داشت فاطمهي زهراء حضرت اميرالمؤمنين و امام حسن و امام حسين و نه نفر آيات تسعه الهية از صلب مطهر فرزندش جناب امام حسين عليهالسلام داشت علاوه از شجرة نبوت محمدية
اگر موسي دريا را شکافت باسم فاطمه و پدر فاطمه و شوهر فاطمه و دو فرزندان فاطمهي شکافته شد ولي حضرت موسي را کجا دو فرزندي مانند حسن و حسين و پدري چون رسول خدا و مادري چون خديجه کبري ميسر شد موسي را کجا در فرداي قيامت امر شفاعت باو ميشود محبت آل موسي و هارون بر بنياسرائيل فرض و واجب نشد ولي بمنطوق قل لااسئلکم عليه اجرا الا المودة في القربي محبت آل فاطمه بر امت مرحومه فرض شد براي آل موسي و هارون در مال بنياسرائيل خمسي قرار داده نشد بخلاف ذريهي فاطمه، حضرت موسي و سائر انبياء الوالعزم روي حاجت هميشه بسوي اين بزرگوار داشتهاند و نجاة از مهالک را از توسل بايشان ميخواستهاند و اخبار التجاء حضرت موسي بدين خانواده بسيار است.
رياحين الشريعه / ص 109 تا 111